Orion Alışveriş Merkezi, hem ziyaretçilerine hem markalarına sunduğu hizmetlerin kalitesini ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi belgesi ile bu yıl tekrar tescilledi. 2001 yılında ISO 9002 belgesini alarak başlayan süreç 2008 yılında ISO 9001:2008 belgesiyle devam etti.
Verilen hizmetin sunulma aşamasına gelinceye kadarki tüm süreçlerinin, kalite prensipleri çerçevesinde yönetilerek, sürekliliğinin sağlanmasının garanti edilmesini sağlayan bir yönetim sistemi olan ISO 9001:2015; aynı zamanda organizasyonların kurumsal gelişimine katkı sağlayan, kuruluşlara sürekli bir iyileştirme mekanizması kazandıran bir sistem. Bu sistemi başarıyla uygulayan Orion AVM, başvuruları ve denetimleri sonucunda AVM yönetimi kapsamında ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi belgesini aldı.
Hizmet ve yönetim anlayışında kaliteden ve uluslararası standartlardan taviz vermeyen Orion AVM ayrıca, 2016 yılında USTAD 2011:2015 belgesini alarak “engelli dostu, engelsiz AVM” olduğunu tescillemişti. Engellilere yönelik sunduğu hizmetleriyle Orion AVM, USTAD sertifikasına sahip Türkiye’deki ilk 5 alışveriş merkezinden biri.
Verilen hizmetin sunulma aşamasına gelinceye kadarki tüm süreçlerinin, kalite prensipleri çerçevesinde yönetilerek, sürekliliğinin sağlanmasının garanti edilmesini sağlayan bir yönetim sistemi olan ISO 9001:2015; aynı zamanda organizasyonların kurumsal gelişimine katkı sağlayan, kuruluşlara sürekli bir iyileştirme mekanizması kazandıran bir sistem. Bu sistemi başarıyla uygulayan Orion AVM, başvuruları ve denetimleri sonucunda AVM yönetimi kapsamında ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi belgesini aldı.
Hizmet ve yönetim anlayışında kaliteden ve uluslararası standartlardan taviz vermeyen Orion AVM ayrıca, 2016 yılında USTAD 2011:2015 belgesini alarak “engelli dostu, engelsiz AVM” olduğunu tescillemişti. Engellilere yönelik sunduğu hizmetleriyle Orion AVM, USTAD sertifikasına sahip Türkiye’deki ilk 5 alışveriş merkezinden biri.