Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı tarafından, Bursa Valiliği ve Bursa Büyükşehir Belediyesi koordinasyonunda düzenlenen eğitim toplantısı, Merinos Atatürk Kongre Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi. CİMER kullanıcılarına yönelik yapılan eğitim toplantısına, Vali Yardımcısı Dr. Yusuf Gökhan Yolcu'nun yanı sıra Bursa ve ilçelerinden 711 görevli personel katıldı. Uygulamada yaşanan olası aksaklıkların giderilmesi, başvuru sahiplerine doğru ve hızlı şekilde dönüş sağlanması, kamu kurumları arasında nitelikli ve standart kamu hizmetinin tesis edilmesi amacıyla düzenlenen eğitim seminerinde, CİMER'in tanıtımı, yönetmeliği ve tekniği hakkında katılımcılara bilgi verildi.
‘2023 YILINDA BURSA’DA 103 BİN 769 BAŞVURU YAPILDI’
2023 yılında ülke genelinde CİMER'e 7 milyon 650 bin, Bursa'da ise 103 bin 769 başvuru yapıldığını söyleyen Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Bursa Bölge Müdürü Ali Fuad Gölbaşı, CİMER'in millet ve devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü görevi üstlendiğini belirtti. Yeni hükümet sisteminde, vatandaşların devlete ulaşmasının CİMER sistemiyle daha kolay hale geldiğine dikkat çeken Gölbaşı, toplumun tüm kesiminin başvuru yaptığı CİMER'in, yürütme organı içerisinde, yaklaşık 60 bin idari birimi içine alan büyük bir hizmet ağı olduğunu belirterek, “Millet ve devlet arasındaki iletişimin güçlendirilmesi vizyonu üzerine inşa edilen CİMER ile vatandaşların her türlü beklentisini, talebini, önerisini anlamak ve anlamlandırmak daha önemli hale gelmiş ve bu bağlamda CİMER kendi temel işlevini de bu yönde şekillendirmiştir. Vatandaşların önceliklerini esas alarak, bu anlamda rasyonel kamu politikalarının oluşturulmasına katkı sağlayan CİMER, bir yandan da bu politikalar hakkında iletilen görüş, öneri ve eleştirileri de dikkate alarak, ilgililerine ileten sistematik bir yapı şeklinde çalışmayı kendine prensip haline getirmiştir. Başvurulara zamanında işlem yaparak, cevapların kalitesini yükselterek memnuniyet çıtamızı daha da yükseltebiliriz” diye konuştu.
Yorumlar
Kalan Karakter: